+75% poprawiona obrona
+280 obrona przeciw pociskom
Wszystkie odporności +50
20% szybsze odzyskiwanie równowagi
Poziom 6 Osłabienie [18 ładunków]
+10 do energii
-1 do promienia światła
Stealth/Skradanie Się
TAL + ETH
Obrażenia od magii zmniejszone o 3
+6 do zręczności
+15 do maksymalnej wytrzymałości
Odporność na trucizny +30%
Regeneruje manę 15%
25% Szybsze bieganie/chodzenie
25% szybsze rzucanie czarów
25% szybsze odzyskiwanie równowagi
Lionheart/Lwie Serce
HEL + LUM + FAL
+20% zwiększone obrażenia
Wymagania -15%
+25 do siły
+10 do energii
+20 do żywotności
+15 do zręczności
+50 do życia
Wszystkie odporności +30
Wealth/Bogactwo
LEM + KO + TIR
300% dodatkowe złoto od potworów
100% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
+2 do many za Każdego zabitego przeciwnika
+10 do zręczności
Enigma
JAH + ITH + BER
+2 do wszystkich umiejętności
+45% szybsze bieganie/chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 obrona
+ 0-74 do siły [0.75 * poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenie zmniejszone o 8%
+14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+ 1-99% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów [1 * Poziom Postaci]
Gloom/Mrok
FAL + UM + PUL
15% szansa na rzucenie 3 Zamroczenie, przy otrzymaniu ciosu
+10% szybsze odzyskiwanie równowagi
+200-260% poprawiona obrona
+10 do siły
Wszystkie odporności +45
Połowa czasu trwania zamrożenia
5% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
-3 do promienia światła
Bramble/Kolec
RAL + OHM + SUR + ETH
Poziom 15-21 Aura Ciernie podczas noszenia
+50% szybsze odzyskiwanie równowagi
+25-50% do obrażeń umiejętności trucizn
+300 Obrona
Zwiększenie maksimum many 5%
Regeneruje manę 15%
+5% do maksymalnej odporności na zimno
Odporność na ogień +30%
Odporność na trucizny +100%
+13 do życia za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 13 Duch Kolców [33 ładunki]
Chains Of Honor/Okowa Grozy
DOL + UM + BER + IST
+2 do wszystkich umiejętności
+200% obrażenia zadane Demonom
+100% obrażenia zadane Nieumarłym
8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+70% poprawiona obrona
+20 do siły
Uzupełnienie życia +7
Wszystkie odporności +65
Obrażenie zmniejszone o 8%
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Stone/Kamień
SHAEL + UM + PUL + LUM
+60% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250-290% poprawiona obrona
+300 obrona przeciw pociskom
+16 do siły
+16 do żywotności
+10 do energii
Wszystkie odporności +15
Poziom 16 Kula Magmy [80 ładunków]
Poziom 16 Gliniany Golem [16 ładunków]
Duress/Przymus
Shael+Um+Thul
+40% szybsze odzyskiwanie równowagi
+10-20% zwiększone obrażenia
Dodaje 37-133 obrażeń od zimna
15% szansa na Druzgocące Uderzenie
33% szansa na Otwarcie Ran
+150-200% zwiększona obrona
-20% wysysanie wytrzymałości
Odporność na zimno +45%
Odporność na błyskawice +15%
Odporność na ogień +15%
Odporność na trucizny +15%
Prudence/Rozwaga
Mal+Tir
+25% szybsze odzyskiwanie równowagi
+140-170% zwiększone obrażenia
Wszystkie odporności +25-35%
Obrażenia zmniejszone o 3
Obrażenia od magii zmniejszone o 17
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+1 do promienia światła
Przywraca 1 wytrzymałości na 4 sek.
Dragon/Smok
Sur + Lo + Sol
20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad, przy otrzymaniu ciosu
12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra, w czasie zadawania ciosu
14 poziom Święta Aura, gdy jest noszony
+360 do obrony
+230 obrona przeciwko pociskom
+3-5 do wszystkich atrybutów
+(0.375 na poziom)0-37 do siły (zależy od poziomu postaci)
Zwiększenie maximum many 5%
+5% do maksymalnej odporności na błyskawice
Obrażenia zmniejszone o 7%
Hart/Fortitude
El + Sol + Dol + Lo
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% zwiększona obrona
+15 do obrony
+(x na poziom)90 do życia (zależy od poziomu postaci)
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła
Bone/Kość (Nekromanta)
Sol + Um + Um
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Zbroja Kości przy otrzymywaniu ciosu
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Włócznia z kości przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności nekromanty
+100-150 do many
+30% wszystkie odporności
Obrażenia zmniejszone o 7
Myth/Mit (Barbarzyńca)
Hel + Amn + Nef
3% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Skowyt przy otrzymywaniu ciosu
10% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Okrzyk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności barbarzyńcy
+30 obrony przeciwko pociskom
Odnawianie życia +10
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14
Wymagania zmniejszone o 15%
Treachery/Zdrada (Zabójczyni)
Shael + Thul + Lem
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności zabójczyni
45% zwiększona szybkość ataku
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% odporności na zimno
+ 50% dodatkowego złota od potworów
Rain/Deszcz (Druid)
Ort + Mal + Ith
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zbroja cyklonu przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Huragan przy zadawaniu ciosu
+2 do poziomu umiejętności druida
+125 do many
+ 30% odporności na błyskawice
Magiczne obrażenia zmniejszone o 7
15% obrażeń przechodzi na manę
Enlightenment/Oświecenie (Czarodziejka)
Pul + Ral + Sol
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Pożoga przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Ognista Kula przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności czarodziejki
+1 do umiejętności Ciepło
+30% zwiększona obrona
+30% odporności na ogień
Obrażenia zmniejszone o 7
Peace/Pokój (Amazonka)
Shael + Thul + Amn
4% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Spowolnienie pocisków przy otrzymywaniu ciosu
2% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Walkiria przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności amazonki
20% zwiększone tempo odzyskiwania równowagi
+2 do umiejętności Uderzenie krytyczne
+ 30% odporności na zimno
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14
Principle/Reguła (Paladyn)
Ral + Gul + Eld
100% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Święty pocisk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności paladyna
15% wolniejsza utrata wytrzymałośc
+5% do maksymalnej odporności na trucizny
+30% odporności na ogień
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach