20% zwiększona szansa na blok
40% szybszy blok
Wszystkie odporności +25
Regeneruje manę 15%
Nie można zamrozić
50% dodatkowe złoto od potworów
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Ancient's Pledge/Przysięga Starożytnych
RAL + ORT + TAL
+50% poprawiona obrona
Odporność na zimno +43%
Odporność na ogień +48%
Odporność na błyskawice +48%
Odporność na trucizny +48%
10% Otrzymane obrażenia przechodzą na manę
Exile/Wygnanie
VEX + OHM + IST + DOL
Tarcze Paladyna
15% szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
Poziom 13-16 Aura Śmiałość podczas noszenia
+2 do Aur Ofensywnych [tylko dla Paladyna]
+30% szybszy blok
Zamraża cel
+220-260% poprawiona obrona
Uzupełnienie życia +7
+5% do maksymalnej odporności na zimno
+5% do maksymalnej odporności na ogień
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Przywraca 1 wytrzymałości na 4 sekundy
Sanctuary/Sanktuarium
KO + KO + MAL
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+20% szybszy blok
20% zwiększona szansa na blok
+130-160% poprawiona obrona
+250 obrona przeciw pociskom
+20 do zręczności
Wszystkie odporności +50-70
Obrażenia od magii zmniejszone o 7
Poziom 12 Spowolnienie Pocisków [60 ładunków]
Dragon/Smok
Sur + Lo + Sol
20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad, przy otrzymaniu ciosu
12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra, w czasie zadawania ciosu
14 poziom Święta Aura, gdy jest noszony
+360 do obrony
+230 obrona przeciwko pociskom
+3-5 do wszystkich atrybutów
+(0.375 na poziom)0-37 do siły (zależy od poziomu postaci)
+50 do Many
+5% do maksymalnej odporności na błyskawice
Obrażenia zmniejszone o 7%
Splendor
Eth+Lum
+1 do wszystkich umiejętności
+10% szybsze rzucanie czarów
+20% szybszy blok
+60-100% zwiększone obrona
+10 do energii
Regeneruje manę 15%
+50% dodatkowe złoto od potworów
+20% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów
+3 do promienia światła
Dream/Sen
Io + Jah + Pul
10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 15 Aura Święty Wstrząs podczas noszenia
+20-30% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% zwiększona obrona
+150-220 do obrony
+10 do żywotności
+50 do życia
+0-61 do Many (Zależy od poziomu postaci)
Wszystkie odporności +5-20
15-25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Phoenix/Feniks
Vex + Vex + Lo + Jah
100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu
Poziom 10-15 Aura Odkupienie gdy przedmiot jest noszony
+350-400% zwiększone obrażenia
-28% do odporności wroga na ogień
+350-400 obrona przeciwko pociskom
+50 do życia
+5% do maksymalnej odporności na błyskawice
+10% do maksymalnej odporności na ogień
+15-21 absorbcja ognia
Spirit/Duch
Tal + Thul + Ort + Amn
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach